Jälleenmyyjät

Palautukset, vaihdot ja reklamaatiot

Yksityishenkilöillä on oikeus palauttaa tuotteet 365 vrk sisällä niiden saapumisesta. Palautusoikeus on voimassa myös tuotteita myymälästämme ostettaessa tai noudettaessa. Palautettujen tuotteiden tulee olla virheettömiä, käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Hyvitämme tuotteiden hinnan kokonaisuudessaan 14 päivän sisällä siitä, kun palauttamasi tuotteet ovat saapuneet meille. Huomaathan, että rahat palautuvat maksunvälityspalvelun kautta alkuperäisen maksutavan mukaan. Palauttaessasi tuotteita myymäläämme hyvitämme hinnan joko alkuperäisen maksutavan mukaan, käteisellä tai pankkitilille.

Jos teet palautuksen postin toimipisteessä, tarvitset palauttaessasi vain sopimustunnuksemme 648502.

Voit palauttaa myös automaattiin. Siinä tapauksessa saat ohjeet täältä (valitse "Palauta sopimusnumerolla"):  https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti

Lähetä tuotteiden mukana tilauslähete tai vapaamuotoinen lappu, josta käyvät ilmi nimesi ja yhteystietosi. Sinun ei tarvitse kertoa palautuksen syytä. Pakkaa palautettavat tuotteet omaan laatikkoonsa, jonka laitat esim. muovipussiin siten, ettet liimaa suoraan kenkälaatikkoon teippejä / tarroja, etkä kirjoita kenkälaatikkoon mitään. Näin kenkälaatikot pysyvät siisteinä seuraavillekin asiakkaille. Mikäli kenkälaatikkoon on liimattu teippejä, osoitetarroja tms, tai kirjoitettu, veloitamme palautuksen yhteydessä ylimääräiset toimituskulut.

Palauttaminen on ilmaista Suomessa. Mikäli asiakas on tilatessa saanut ilmaisen toimituksen, mutta ostosten yhteishinta jää palautuksen jälkeen alle ilmaisen toimituksen rajan, palautuksen yhteydessä veloitetaan toimituskulut. Tämä pätee myös myymälästä ostettuihin tuotteisiin, jos ne palautetaan postitse. Muista EU-tullialueen maista asiakas maksaa palauttamisesta aiheutuvat postituskulut. EU-tullialueen ulkopuolelta palauttaminen ei ole mahdollista.

Tarjoustuotteilla on palautusoikeus, mutta ei vaihto-oikeutta.

Ota talteen palautuksen kuitti siltä varalta, että paketti hukkuu postissa. Valitettavasti emme voi korvata postin hävittämiä paketteja, ellei lähettäjällä ole esittää kuittia palautuksesta.

Hygieniasyistä palautusoikeus ei koske sukkia (mikäli sukkien pakkaus on avattu) eikä CorrectToeseja. Jos kuitenkin CorrectToesien koko on väärä, voit yhden kerran vaihtaa ne sopivampaan (vaihtoaika on 30 vuorokautta tilauksen vastaanottamisesta). Ulkomaille toimitettaessa asiakas maksaa uuden parin toimituskulut.


Vaihdot

Tuotteiden vaihtaminen sujuu nopeasti ja mutkattomasti, kun palautat haluamasi tuotteet ja teet korvaavista tuotteista uuden tilauksen. Emme valitettavasti voi tehdä suoria vaihtoja, lukuunottamatta lähettämättömien tilausten koko- ja värimuutoksia.


Noutamattomat lähetykset

Mikäli asiakas ei nouda tilaamiansa tuotteita noutopisteestä, palautuskulut veloitetaan asiakkaalta. Mahdollisia alkuperäisiä toimitus- ja maksutapakuluja ei palauteta.


Reklamaatiot

Ota reklamaatiotapauksissa yhteyttä meihin sähköpostilla ( reklamaatiot@naturalmovement.fi ). Huomaathan, että tuotteiden rikkoutuminen ja kuluminen eivät automaattisesti tarkoita, että tuotteessa olisi valmistusvirhe. Alta voit lukea lisätietoa.

Paljasjalkakenkien kestävyys Valmistusvirheet